FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hoe kan ik me als deelnemer aanmelden voor een evenement?
Zoek in de agenda op de homepage naar het evenement van uw keuze en klik op de hyperlink. Via de button “Inschrijven” kunt u zich direct inschrijven voor het desbetreffende evenement. Geeft u de voorkeur aan schriftelijk aanmelden? Stuur de PDF van uw aanmelding of inkoopopdracht naar seminars@adeptevents.nl. Vermeld altijd duidelijk het e-mailadres van de deelnemer(s) alsmede dat van de crediteurenafdeling. Na ontvangst van uw aanmelding krijgt u de bevestiging en factuur per e-mail toegestuurd.

Waar vind ik de administratieve gegevens van Adept Events voor de crediteurenadministratie?
In onderstaande tabel vindt u de benodigde gegevens om ons als crediteur aan te maken in uw financiële administratie. Het adres luidt:
Array Media B.V.
Adept Events
Suyderbon 44
2465 BR Rijnsaterwoude.

VAT-no. / BTW-nummer NL851960236B01
Inschrijfnr KvK Den Haag 56059825
Bank account no. ABN AMRO Bank 045.04.48.258
BIC ABNANL2A
IBAN NL07ABNA0450448258

Kan ik betalen via een credit card?
Indien u via een Credit Card wenst te betalen kunt u dit vermelden in het opmerkingen-veld van het registratieformulier. Wij accepteren zowel Visa Card als MasterCard. U kunt ons berichten via ons Contactformulier of een e-mail sturen onder vermelding van uw telefoonnummer zodat wij uw kaartinformatie telefonisch kunnen opnemen. Vermeld nooit uw kaartinformatie in het aanmeldformulier of per e-mail.

Hoe kan ik me als sponsor aanmelden voor een evenement?
Klik in het hoofdmenu op het item Event-Info en dan op Sponsoring. Hier kunt u alle informatie vinden over sponsoring tijdens onze evenementen.

Hoe kan ik informatie aanvragen over een bepaald evenement?
Voor informatie over een evenement kunt u een e-mail sturen via ons contactformulier. Voor informatie over uw inschrijving kunt u eventueel ook contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)172 742680, of e-mail naar seminars@adeptevents.nl.
Als u op de hoogte gehouden wilt worden van de evenementen van Adept Events, kunt u zich tevens aanmelden voor onze nieuwsbrief.

Waar kan ik informatie vinden over de locatie van een evenement?
Zoek in de agenda op de homepage naar het evenement van uw keuze en klik op de hyperlink. Via het tabblad “Plaats” vindt u adresinformatie van en de routebeschrijving per auto naar de locatie van het evenement. Indien u informatie van deur tot deur wenst, kunt u op www.routenet.nl uw complete reis per auto opvragen.
Als u met het openbaar vervoer wilt komen, kunt u op www.9292.nl uw route uitstippelen. Op deze site staan tevens werkzaamheden aan het spoor en vertragingen vermeld.

Wanneer krijg ik een bevestiging van mijn inschrijving?
Direct na inschrijving via ons aanmeldformulier ontvangt u een bevestiging daarvan op het e-mailadres dat u heeft opgegeven. Wij adviseren u om contact met ons op te nemen, indien u na een uur nog geen bevestiging heeft ontvangen. Controleer ook altijd uw map ‘Ongewenste e-mail’. Voor informatie over uw inschrijving kunt u contact opnemen via telefoonnummer +31 (0)172 742680, of e-mail naar seminars@adeptevents.nl. Ongeveer een week voor aanvang van het evenement ontvangt u nog een reminder e-mail met aanvangstijdstip, locatiegegevens en eventuele specifieke benodigdheden voor workshops.

Wat is de annuleringstermijn?
U kunt alleen schriftelijk annuleren. Tot 3 weken voor het evenement plaatsvindt, kunt u kosteloos annuleren. Wel brengen wij 75 euro (excl. BTW) administratiekosten in rekening. Wanneer u vanaf 3 weken voor aanvang van het evenement annuleert, wordt de volledige deelnemersprijs berekend (zie ook de inschrijfvoorwaarden).

Ik ben verhinderd, mag ik een vervanger sturen?
Indien u bent verhinderd, mag u een vervanger sturen. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Kan ik gebruik maken van het BTW compensatiefonds voor gemeentes en provincies?
Bent u werkzaam bij een gemeente of provincie? Dan kunt u de BTW terugvorderen via het BTW compensatiefonds, waardoor u uiteindelijk 21% voordeliger uit bent. Het BTW compensatiefonds wordt gevoed uit de algemene middelen van het Rijk. Vooralsnog is er voor gekozen het BTW compensatiefonds alleen voor gemeenten en provincies in te voeren. Uit het BTW compensatiefonds wordt een bijdrage verstrekt ter financiering van de BTW-betalingen die betrekking hebben op de activiteiten van een gemeente of provincie wanneer zij niet ondernemersactiviteiten verricht. Informeer bij uw administratie of u hiervoor in aanmerking komt.

Kom ik in aanmerking voor korting?
Vroegboekvoordeel: als u zich uiterlijk 30 dagen voor het evenement registreert, wordt u beloond met 10% korting op de deelnemersprijs. Meldt u tegelijkertijd meerdere personen van één bedrijf aan voor hetzelfde evenement, dan geldt al vanaf de tweede deelnemer een korting van 10% per deelnemer. Vanaf vier deelnemers ontvangen álle deelnemers 15% korting (de deelnemers dienen op dezelfde factuur te staan).
Lidmaatschapskortingen kunnen niet worden gecombineerd.

Hoe kan ik worden verwijderd uit uw mailingbestand?
Als u maandelijks niet meer op de hoogte gehouden wilt worden van de evenementen van Adept Events, kunt u zich altijd uitschrijven via de ‘Afmelden’ hyperlink in onze e-mails. Ook kunt u een e-mail sturen naar office@adeptevents.nl, met in de onderwerp-regel: “Verwijder mijn e-mailadres uit de mailinglijst Adept Events”.

Kan ik een seminar of workshop ook in mijn eigen organisatie in-house organiseren?
Wilt u een seminar binnen uw eigen organisatie aanbieden als in-house sessie voor een groep medewerkers? Een veelgehoorde vraag en zeker een overweging waard dus hebben wij hier een aparte In-house pagina voor ingericht.

Neem voor meer informatie of overige vragen contact op via het contactformulier of bel met +31 (0)172 742680.